Alla inlägg under juni 2007

Av Tussegumman - 30 juni 2007 22:31

Jag har suttit och surfat runt på Youtube och hitta ett inslag med Lena Philipsson som sjunger för Sveriges sexigaste man var väl hans titel då! Titta och le...


http://www.youtube.com/watch?v=uuhsxWeIKW4&mode=related&search=

Av Tussegumman - 30 juni 2007 22:01

http://www.youtube.com/watch?v=iV6DQuEh4UQ


Här är en mysig  länk där katter pratar håll tillgodo

Av Tussegumman - 30 juni 2007 21:01

I dag har vi haft runt 20 grader i Göteborgsområdet. Min gamla kamera är på väg att ge upp datorn har redan gett upp. Det är väl konstigt att allt skall gå sönder på samma gång. Är det någon som har förslag på någon bra kamera som inte kostar allt för mycket. Kamerans display på kameran börjar att gå sönder. Den är osynkad när jag stänger av den så åker objektivet ut istället för in, man vet inte om man skall skratta eller gråta! Men den har verkligen varit en trotjänare. Jag köpte den för fem år sedan och har varvat sig själv flera gånger.

Av Tussegumman - 30 juni 2007 20:49

I dag har jag fotat i min trädgård. Det gäller att inspiration när man gör detta. Har fotat mina pioner. Tyvärr är det nästan överblommade men vackra ändå! Har roat mig med att göra collage på datan det var inte lätt när man inte är van. Jag har inte det bästa programmet heller.

Av Tussegumman - 29 juni 2007 16:38

Jag utmanar alla bloggarvänner att lägga in en bild på sitt smultronställe. Ett ställe där man verkligen känner att man kan slappna av och som man ofta återkommer i tanken när man är stressad

Av Tussegumman - 29 juni 2007 14:59

Denna servis hade min mamma när jag var liten. Så jag blev så nostalgisk när jag hittade kaffekoppen.

Av Tussegumman - 29 juni 2007 14:54

Jag har fotat mina senaste fynd på Tradera.Här är Blå Vinge Rörstrand.

Av Tussegumman - 29 juni 2007 14:52

Jag har försökt fota så nära som möjligt men det är inte lätt med en katt som rör sig hela tiden!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards