Direktlänk till inlägg 29 juli 2007

Den försvunna flickan Madeleine

Av Tussegumman - 29 juli 2007 12:23

Är det någon som har läst om fortsättningen om den lilla 4 åringen som försvann från ett hotellrum i Portugal när hon var med sina föräldrar och tvilling syskon på semesterresa.  Vissa saker fastnar hos mig

 
 
Christina

Christina

29 juli 2007 12:49

Nej, det har varit tyst om henne länge nu.
Önskar dig en skön och solig söndag
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
tussegumman

tussegumman

29 juli 2007 16:15

Christina: Jag önskar dig en fortsatt fin helg också/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Filifjonkan flåsar in pust

Filifjonkan flåsar in pust

29 juli 2007 17:54

Näe tyvärr ingen har hittat henne ännu usch det är skumt hela alltihop , man lämnar väl inte ett litet barn ensamt på ett hotellrum en kväll? Bara det gör mig misstänksam faktiskt,,,sen kan de vädja hur mycket de vill...

http://filifjonkan-se

 
tussegumman

tussegumman

30 juli 2007 14:17

Filifjonkan: Ja visst verkar det hela skumt! Att bara lämna barnen så jag skulle aldrig ens komma på tanken! Vill man äta gott så antingen barnvakt eller hämtmat...

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

30 juli 2007 15:11

Finns inget försvarbart att tar till när det gäller dom ansvarslösa föräldrarna. Hur är man funtad upptill i.o.m man lämnar små barn utan tillsyn.

Tycker också det verka en aning skumt det hela. Så föräldrarna i tv-rutan bara en vecka efter det hänt. Som jag uppfattade dom verkade dom helt oberörda. Dom såg mest ut som dom varit ute på en Söndagspromenad. Vet fler som sagt detsamma!

http://ericha.bloggagratis.se

 
tussegumman

tussegumman

30 juli 2007 16:23

Erika: Det är skumt verkligen man kan bara inte sätta fingret på vad det är! Det får mig att tänka på Bobby men där var båda föräldrarna lågutbildade och hade psykiska problem! De diskuterade hans öde på Tv. Jag mådde riktigt dåligt efteråt! Dessa föräldrar är väl högutbildade och på något sätt skulle de väl att ett annat utgångsläge! Nu är jag känslomässig och inte logisk det vet jag.Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bergis

1 augusti 2007 08:08

Nej, usch jag har så svårt att läsa om barn som far illa. Har du läst Mamma sa att jag var sjuk? En bra bok som handlar om en liten flickas uppväxt hos son mamma som alltid säger att det är nåt fel på henne. det visade sig att mamman var sjuk. Otäck, men mycket läsvärd. Ha det gött!!

 
tussegumman

tussegumman

1 augusti 2007 09:27

Bergis: Jag har inte läst den boken! Vet du vem som har skrivit den? Ha det gott/Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tussegumman - 27 oktober 2007 19:08

Jag har bytt blogg kära vänner! Det var för segt! Jag har ordnat så att alla kan göra inlägg! Välkommen till min nya blogg nedan/Kram Tussegumman    Tussegummans nya blogg på blogspot.com ...

Av Tussegumman - 26 oktober 2007 10:10

Vi har tagit en dag ledigt jag och mannen och skall bara vara! Den senaste tiden har varit så extremt intensiv så vi sa båda i mun på varandra att nu får det vara nog! Äta och gott och bara vara står på programmet idag! Jag önskar er alla mina vänner...

Av Tussegumman - 25 oktober 2007 10:12

Jag har inte skrivit på ett par dar nu det har varit så otroligt mycket på både dagar och kvällar. I kväll skall vi på info möte på 16-åringens nystartade gymnasium. Det är viktigt att vi går på den infon. Jag har många frågor den saken är klar.  Nu ...

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:32

Vad vore livet utan blommor!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards