Alla inlägg under juli 2007

Av Tussegumman - 25 juli 2007 14:31

Vi har kommit hem efter en underbar vecka i Bergslagen. Det regnade på natten och en del små skurar på dagen.  Men dess emellan var det varmt och badstranden var full av folk. Underbart väder. Vi fick den sista platsen på campingen. Tur att vi kom på att ringa innan. Nu är vi hemma och tvättar och handlar köra barn till olika ställen. Hade tänkt bege oss söderut med vagnen några dagar till. Vi känner oss inte färdigsemestrade.

Av Tussegumman - 24 juli 2007 00:00

Grattis syrran på din namnsdag! Det blir namnsdagstårta med Björn kan jag tänka mig! Många kramar från din syster

Av Tussegumman - 20 juli 2007 10:54

Hej alla mina bloggvänner är på semester och har inte kunnat nå någon dator förrän nu. Jag vet inte när jag får tag på en dator igen men annars syns och hörs vi på bloggen om en vecka. Jag önskar alla en skön och varm sommar! 

Av Tussegumman - 16 juli 2007 11:01

Grattis syrran på din 38 års dag. Vi gratulerar vi gratulerar vi gratulerar på din födelsedag men blommor och blader vi hylla denna dagen Hurra Hurra på din födelsedag.... Ett fyrfaldigt leve lever hon Hurra Hurra Hurra Hurra. Snart är det det dags för 40 års klubben:)

Av Tussegumman - 15 juli 2007 15:18

Jag har varit ute och fotat lite växter i min trädgård. Vilken färgprakt!

Av Tussegumman - 14 juli 2007 23:15

Har haft kul och gjort ett lite kollage på våran katt Tussegumman!



Av Tussegumman - 14 juli 2007 15:22

Grannen har precis hunnit klippa sin gräsmatta. Jag var på väg ut för jag tänkte passa på att klippa min också men jag han inte väl ut förrän det störtregnade igen. Jag lägger ut en bild på en vacker blomma som jag fotat i Nora när vi var på semester där.

Av Tussegumman - 13 juli 2007 14:38

Jag lägger nu ut några vackra kort ifrån vårt smultronställe Nora som vi har besökt varje sommar de senaste tio åren. Det lugn som man hittar där är en vila för själen! Har ni något smultronställe som ni besöker som ger er den där uppladdningen som man så väl behöver. Jag lägger nu ut bilder därifrån och hoppas någon vi anta min utmaning att göra likadant. Den som känner sig manad.

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards