Alla inlägg under september 2007

Av Tussegumman - 30 september 2007 15:29

Håller på med lite förberedelser inför nästa vecka! Jag tänker inte stressa det är därför jag ser igenom schemat nu! Tänker inte heller ta på mig något extra på arbetet heller...Tänker vara mentalt förberedd att slänga tillbaka uppgiften om jag blir påhoppad om ni förstår vad jag menar...Behöver istället ha någoting roligt att se fram emot och jag skall kolla om det finns några billiga resor inför veckosluten. Behöver sysselsätta mig med något som ger mig energi nu. Får se om jag klarar det.


Lägger ut en energiblomma nedan som ni kan tanka kraft ifrån...

Av Tussegumman - 30 september 2007 13:38

Av Tussegumman - 30 september 2007 11:25

En riktig höstrusk dag! Nu regnar det igen ett sådant där ihållande regn som aldrig upphör! Tända ljus inomhus och läsa lite böcker är bra tips att göra denna dagen. Jag måste också tvätta en maskin så vi har lite ombyten inför morgon dagen. I går tvingade vi oss att bara vara och det känns skönt.

Av Tussegumman - 29 september 2007 18:26

Här kommer lite färgprakt som kan få lysa upp den grå himmelen

Av Tussegumman - 29 september 2007 18:02

Hur slutar historien med Madeleine fallet! Nu är det nya saker som har uppkommit



Madeleine – hittad? Fotografen: Jag kände rysningar när jag såg flickan



LONDON. Här är bilden som kan leda polisen till försvunna Madeleine.

Interpol undersöker nu fotografiet som togs av en spansk turist i Marocko.

Det är fjärde gången ett vittne tror sig ha sett flickan i landet.


Clara Torres och hennes familj var i slutet av augusti på semester när hon fotograferade en grupp lokala invånare i Zinat, en liten stad mellan Chaouen och Tetuan i norra Marocko.


– Vi förvånades över flickan, att hon var väldigt blond. Vi sa hennes namn, men kunde inte tro att det var hon, säger Clara Torres till spanska radiostationen Cope.


Häromdagen, när spanska medier rapporterade om att vittnen kan ha sett Madeleine McCann i Marocko, rusade Clara till datorn hemma i Albacete utanför Valencia. Hon tog fram, förstärkte och studerade bilden. Jodå, flickan på en av kvinnornas rygg kan vara Madeleine.

Fyraåringen försvann den 3 maj från en semesteranläggning i Praia da Luz, Portugal.


Läs mer klicka på länken Aftonbladet


Klicka på länken nedan:


Aftonbladet



 



Av Tussegumman - 29 september 2007 17:48

I dag blev det pizza och jag känner mig som en ballong! Kanske inte den nyttigaste maten men sonens val! Min dator och jag vill inte komma överens idag! Den börjar lägga av ordentligt! Nu har både tangentbord och mus låst sig så nu måste jag ha i ett annat tangent bord plus mus för att kunna använda den överhuvudtaget. Sådant här skall bara fungera och det skall inte ta en timme för att få igång eländet...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards