Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Till dig Elisabeth och din familj

Av Tussegumman - 6 september 2007 19:35

TRIAD  - Tänd ett ljus och låt det  brinna....


Klicka på länken nedan!



TRIAD




 
 
Elisabeth

Elisabeth

7 september 2007 01:33

Men... min älskade vän!! Vad glad jag blir..!! Jag blir så... ja, jag vet inte vad jag ska säga nu!! Jag börjar bara gråta istället.. men du är ju för en god människa..
(och om han däruppe inte har hunnit se än hur rörd jag blev nu... då ska jag berätta det för honom när jag går och lägger mig..så du vet!)

Ha det gott.. vackraste änglavän...

http://himlastigen.blogspot.com

 
Christina

Christina

7 september 2007 08:57

Så fin gest till Elisabeth och hennes familj.
Ja hon är beundransvärd, så synd att det finns elaka människor som inte förstår att hon har det kämpigt och behöver all omtanke hon kan få.
Mycket vackert av dig.

Önskar dig en skön fredag vännen
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
pia

pia

7 september 2007 14:45

Hej
Vill önska dig en Trevlig helg och
Det är tur att det finns människor som dig sprid din värme och var glad över att du finns!
KRAM från mig!

http://maskrosblomman

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

8 september 2007 10:17

Godmorgon.

Tänk vad lite man kan göra åt en vän så att hon/han blir glad i kroppen. Bra gjort tycker jag =)

Kramar om

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ninni

Ninni

8 september 2007 11:24

Va rart av dig och jag ser att hon blev glad!

Ha en skön helg, kram

http://www.ninni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tussegumman - 27 oktober 2007 19:08

Jag har bytt blogg kära vänner! Det var för segt! Jag har ordnat så att alla kan göra inlägg! Välkommen till min nya blogg nedan/Kram Tussegumman    Tussegummans nya blogg på blogspot.com ...

Av Tussegumman - 26 oktober 2007 10:10

Vi har tagit en dag ledigt jag och mannen och skall bara vara! Den senaste tiden har varit så extremt intensiv så vi sa båda i mun på varandra att nu får det vara nog! Äta och gott och bara vara står på programmet idag! Jag önskar er alla mina vänner...

Av Tussegumman - 25 oktober 2007 10:12

Jag har inte skrivit på ett par dar nu det har varit så otroligt mycket på både dagar och kvällar. I kväll skall vi på info möte på 16-åringens nystartade gymnasium. Det är viktigt att vi går på den infon. Jag har många frågor den saken är klar.  Nu ...

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:32

Vad vore livet utan blommor!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards