Direktlänk till inlägg 16 september 2007

Änglar

Av Tussegumman - 16 september 2007 18:46

Billy Graham Änglar Guds hemliga agenterIntresset för änglar, andar, himlen och det ockulta ökar. Du kanske har läst de senaste böckerna, sett TV-program och hört berättelsen om din farmor på dödsbädden, men du missar något viktigt om du inte läser Billy Grahams bok om änglar.
     Du kommer att få veta mer om:
     • Änglarnas auktoritet att agera som Guds agenter
     • Änglavärldens hiearki
     • De fallna änglarnas historia
     • Änglabesök
     Denna bok gör dig medveten om änglarnas verkliga krafter. Änglarna är utsända av Gud själv för att verka för hans planer och syften i våra liv. Att veta att dessa osynliga men kraftfulla medhjälpare finns vid vår sida för att beskydda och hjälpa ger oss trygghet och mod. Du är inte ensam i din dagliga kamp. Det finns en armé som kämpar tillsammans med dig för att vinna seger över mörkrets makter.
     Änglar kom först ut i mitten av 70-talet och har tryckts i fler än 3 miljoner exemplar.
     
     Billy Graham anses vara världens största evangelist. Han har person­ligen predikat evangeliet inför mer än 210 miljoner människor­ i 185 länder. Han har också skrivit ett tjugotal storsäljande böcker.


 Produktbild libris

 
 
christina

christina

16 september 2007 20:56

Verkar intressant...visst finns det änglar, jag tvivlar inte på det.
Önskar dig en god natt när det är dax
Kram vännen

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Gunilla

Gunilla

17 september 2007 08:48

Tack för boktips!

http://blogg.passagen.se/pgrrr

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

17 september 2007 09:11

Hej och godmorgon.

Nu är man hemma igen till det lugna och sköna

Hoppas du har haft en bra vecka
Vi hörs Kram

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

17 september 2007 09:12

Åh tack för tipset! Är intresserad av änglar så den boken är nog perfekt. Ha en bra måndag.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

18 september 2007 16:20

Den låter intressant!
Tack för tipset!

http://millis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tussegumman - 27 oktober 2007 19:08

Jag har bytt blogg kära vänner! Det var för segt! Jag har ordnat så att alla kan göra inlägg! Välkommen till min nya blogg nedan/Kram Tussegumman    Tussegummans nya blogg på blogspot.com ...

Av Tussegumman - 26 oktober 2007 10:10

Vi har tagit en dag ledigt jag och mannen och skall bara vara! Den senaste tiden har varit så extremt intensiv så vi sa båda i mun på varandra att nu får det vara nog! Äta och gott och bara vara står på programmet idag! Jag önskar er alla mina vänner...

Av Tussegumman - 25 oktober 2007 10:12

Jag har inte skrivit på ett par dar nu det har varit så otroligt mycket på både dagar och kvällar. I kväll skall vi på info möte på 16-åringens nystartade gymnasium. Det är viktigt att vi går på den infon. Jag har många frågor den saken är klar.  Nu ...

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:32

Vad vore livet utan blommor!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards