Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

Hemkommen efter en lång dag!

Av Tussegumman - 3 oktober 2007 18:28

Är trött och matt efter dagen idag! Det har varit jämt tempo men jag känner att det är något som är på gång i kroppen! Flera på jobbet är sjuka så jag får försöka preparera mig med vitaminer och frukt! Läste idag i tidningen att den hemska influensa är på väg! Funderar på att vaccinera mig men samtidigt så oroar jag mig över att det inte är så bra! Jag har hört många olika bud i denna frågan.


Ha det gott alla mina bloggvänner jag tackar för alla fina kommentarer som jag fått och inte besvarat. Då jag ligger efter lägger jag kraften på att gå runt och besöka era bloggar med inlägg istället! Ha det gott/Kram

 
 
Linda

Linda

3 oktober 2007 18:52

Hoppas att du snart mår bättre.
Visst är influensan på gång, har redan gått ut bland vårdtagarna och frågat vilka som vill ha vaccin. Själv så skippar jag den, får jag så får jag det "haha".
Ha det gott

http://bizzab.bloggagratis.se

 
curlingmormor

curlingmormor

3 oktober 2007 22:50

Ja fyanemej, influensan vill vi inte ha!!!!
Kramizzzz

http://curlingmormor.wordpress.com

 
Ingen bild

Bergis

4 oktober 2007 08:04

Jag vet precis hur det är. Man är allmänt seg och trött, sliten lixom ändå vill man inte vara hemma från jobbet. Jobbar och står i fast ingenting funkar som det ska och allt man gör går bara på rutin. Hoppas ialla fall att du piggnar på dig snart. Kram

 
gulligagumman

gulligagumman

4 oktober 2007 08:11

Ja visst är det sjuka tider nu. Hoppas du klarar dig. Ha en fin torsdag och jobba lugnt.

Kram!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
maria

maria

4 oktober 2007 10:27

Kör på vitaminer och frukt du i massor!!! Sköt om dig nu! kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

4 oktober 2007 11:04

Ja, nu är visst den förhatliga infuensan på gång. Varje år skrivs det om att den är värre än föregående år. Den är nog som den är oavsett. Tror det handlar om hur mottaglig man är.

Vackert bild du lagt in. Söta små bollar dom där. Har glömt vad dom heter.

Kramkram!

http://ericha.bloggagratis.se

 
Pialotta

Pialotta

4 oktober 2007 14:03

Förkylningar härjar.. mannen min är hemma idag efter 3 dagars jobb med eländet.. vaccin.. nej inte jag i alla fall, men de som jobbar med en massa bacilusker runt sig dagligen och äldre/sjuka människor, tror jag det är bra för:-)
Du behöver inte ursäkta dig för du inte hinner runt till alla.. men visst jag känner oxså så ibland.. Nu har jag inte den tiden så det får bli några bara..
Kramkram

http://kafferasten.blogg.se

 
Ingen bild

christina

4 oktober 2007 18:02

Önskar att du får en skön kväll vännen
Kram

 
-Nena-

-Nena-

4 oktober 2007 19:02

Hoppas du slipper förkylningar och influensa vill man ju verkligen inte ha.
Funderade också att vaccinera mig men har hört samma som du...
Ha det så bra

http://nena.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

4 oktober 2007 19:27

Förkylningstider är alltid trist! Men det brukar ju komma som ett brev på posten när det blir höst!

Mina föräldrar brukar vaccinera sig så fort det är någon influensa som går... och de har klarat sig från flunsan i många år! Vanliga förkylningar drabbas de ju av.. och för pappa är inte det någon fara! Men mamma brukar få det besvärligt..!

Hoppas så att du slipper eländet.. du behöver din energi ändå...!

Ha det gott.. min vän!

Varma kramar..var rädd om dig!

http://himlastigen.blogspot.com

 
pia

pia

5 oktober 2007 15:03

Hej vän!
Hoppas att du klarar dig undan !
Vill önska dig en trevlig helg och hoppas att du kan ta det lugnt och vila dig!
En sak i taget...
KRAM

http://piasliv

 
Ninni

Ninni

5 oktober 2007 18:28

Ja usch för förkylningar..jag har fått en skithosta som satt sig långt ner i bröstet..som tur är jag inte dålig!

Kramen

http://www.ninni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tussegumman - 27 oktober 2007 19:08

Jag har bytt blogg kära vänner! Det var för segt! Jag har ordnat så att alla kan göra inlägg! Välkommen till min nya blogg nedan/Kram Tussegumman    Tussegummans nya blogg på blogspot.com ...

Av Tussegumman - 26 oktober 2007 10:10

Vi har tagit en dag ledigt jag och mannen och skall bara vara! Den senaste tiden har varit så extremt intensiv så vi sa båda i mun på varandra att nu får det vara nog! Äta och gott och bara vara står på programmet idag! Jag önskar er alla mina vänner...

Av Tussegumman - 25 oktober 2007 10:12

Jag har inte skrivit på ett par dar nu det har varit så otroligt mycket på både dagar och kvällar. I kväll skall vi på info möte på 16-åringens nystartade gymnasium. Det är viktigt att vi går på den infon. Jag har många frågor den saken är klar.  Nu ...

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:32

Vad vore livet utan blommor!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards