Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Tussegumman - 6 oktober 2007 19:27

Idag har vi haft underbart väder i Göteborgstrakten! Jag har rensat i trädgården och plockat in saker inför vintern. Ju mer man tar i tu med ju mer ser man vad som inte är gjort och bör göras. Det har varit en sådan dag då folk har varit ute och i sina trädgårdar! Det var verkligen ett tag sedan nu! Då vi har en trädgård med mycket träd så är det löv överallt! Det är två stora björkar som fäller mest! Jag brukar använda dessa löv att täcka över mina rabatter med.

Av Tussegumman - 6 oktober 2007 08:15

Jag vaknade i morse av att katten kom och sniffade på mig i ansiktet! Hon gör så när vi sover antingen för att få igång oss eller se att vi andas. Hon är för söt den katten. Nu sitter jag med en kopp kaffe och skorpor och hela familjen sover. Katten börjar bli trött för hon har varit vaken hela natten. Jag vaknade vi 4-tiden av att hon hade race vardasrummet. Hon kastade upp en råtta i luften och fångade den. Hon älskar sina leksaksråttor.  Så nu är det endast jag och min dator vakna...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards