Direktlänk till inlägg 13 oktober 2007

Internet fungerar igen -Problem med datorn

Av Tussegumman - 13 oktober 2007 16:26

Hej kära vänner har haft krångel med mitt internet samt gamla bärbara dator som tangentbordet har låst sig helt på nu. Jag sitter nu uppkopplat med både tangentbord och mus i mannens arbetsrum. Det är världsliga ting att gnälla över en dator men frustationen är stor skall ni veta. En dator skall vara ett redskap och den skall fungera! Längtar efter en bärbar dator som den skall vara. Att jag skall kunna sätta mig ostört med datorn i knät!


Det har varit en intensiv vecka på jobbet! Jag mådde riktig illa på jobbet! Jag klarade mig igenom veckan iallafall och igår låg jag i soffan och såg på TV det var rätt skönt att unna sig att vila framför TV:n.


Längtar efter lite roligt nu det är så mycket vardag att man storknar!

Hösten har kommit med stormsteg! Hög kall luft och vackert väder här i Göteborgstrakten. Önskar er alla en skön och vilsam helg med uppladdning inför veckan!Kram

 
 
Linda

Linda

13 oktober 2007 20:57

Skulle inte klara mig utan min lap-top är så gott att kunna ligga i sängen och sköta skolarbete samtidigt.
Hoppas att du har haft en bra lördag.

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Flifjonkan

Flifjonkan

13 oktober 2007 20:58

Hej Tussegumman. Ja datorabstinens det får man lätt när sakerna inte fungerar som det ska...skönt att du kunde koma ut via makens grejor då.
Ja en stationär är rätt bra med,,du får ju vila dig nu i helgen om du jobbar så du mår ila..inte bra alls så ladda dina batterier med så hörs vi framöver, kramiz och godnatt

http://filifjonkan-se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

13 oktober 2007 23:01

Jag förstår verkligen din frustration...krånglande datorer och internet skulle få mig på fall alltså...världsliga saker att irritera sig på men vet man inget bättre så he he he

Skönt att det funkar nu iaf

Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
helga

helga

13 oktober 2007 23:04

Trist när tekniken strular. Ha nu en skön fortsättning på helgen!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

14 oktober 2007 13:12

ja visst blir man frustrerad när inte datorn fungerar. Man använder den ju ofta nu för tiden så det är ju inte så konstigt. Ha en fin söndag.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tussegumman - 27 oktober 2007 19:08

Jag har bytt blogg kära vänner! Det var för segt! Jag har ordnat så att alla kan göra inlägg! Välkommen till min nya blogg nedan/Kram Tussegumman    Tussegummans nya blogg på blogspot.com ...

Av Tussegumman - 26 oktober 2007 10:10

Vi har tagit en dag ledigt jag och mannen och skall bara vara! Den senaste tiden har varit så extremt intensiv så vi sa båda i mun på varandra att nu får det vara nog! Äta och gott och bara vara står på programmet idag! Jag önskar er alla mina vänner...

Av Tussegumman - 25 oktober 2007 10:12

Jag har inte skrivit på ett par dar nu det har varit så otroligt mycket på både dagar och kvällar. I kväll skall vi på info möte på 16-åringens nystartade gymnasium. Det är viktigt att vi går på den infon. Jag har många frågor den saken är klar.  Nu ...

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:32

Vad vore livet utan blommor!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards