Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:32

Vad vore livet utan blommor!

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:25

Sitter med en kopp kaffe och försöker att slappna av! Jag har sprungit från det ena till det andra idag! Det har varit bra och omväxlande! Katten går och stryker sig mot mig när jag städat och spinner! Hon älskar när det är rent! Hennes matplats är rengjord skålar och tallrik samt bricka som allt står på! Tog hand om hennes låda också och hon blev alldeles till sig...


Nu har hon somnat i skålen på bordet.  

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 09:53

Det är verkligen höst nu det kände jag när jag promenerade vid havet igår det var verkligen inga ljumma vindar. I full mundering skidjacka knäppt ända upp i halsen mössa och halsduk samt vantar för att klara vandringen runt fästningen. När det blåste blev det ännu kallare.


 Det var verkligen en frisk vind. Solen värmde emellanåt och den glittrade i havet. Tänk att det är över ett halvår igen tills man kan gå där med kortärmad tröja och kjol och njuta av sommarvärmen. Hoppas det verkligen inte blir en sådan sommar som förra året.

 Blir det det så är det restresa den saken är klar. Jag klarar inte en sommar till utan sol...Det stod i tidningen att vi som haft det sämsta vädret löper stor risk att få fler deprimerade människor under hösten och så är det väl. Ha det nu så gott ni kan mina vänner och ta tid för reflektion och många promenader så att man kommer i ett meditativt tillstånd. Det är verkligen bra för både kropp och själ! Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards