Direktlänk till inlägg 20 oktober 2007

Nu är det höst verkligen de ljumma vindarna är ett minne blott...

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 09:53

Det är verkligen höst nu det kände jag när jag promenerade vid havet igår det var verkligen inga ljumma vindar. I full mundering skidjacka knäppt ända upp i halsen mössa och halsduk samt vantar för att klara vandringen runt fästningen. När det blåste blev det ännu kallare.


 Det var verkligen en frisk vind. Solen värmde emellanåt och den glittrade i havet. Tänk att det är över ett halvår igen tills man kan gå där med kortärmad tröja och kjol och njuta av sommarvärmen. Hoppas det verkligen inte blir en sådan sommar som förra året.

 Blir det det så är det restresa den saken är klar. Jag klarar inte en sommar till utan sol...Det stod i tidningen att vi som haft det sämsta vädret löper stor risk att få fler deprimerade människor under hösten och så är det väl. Ha det nu så gott ni kan mina vänner och ta tid för reflektion och många promenader så att man kommer i ett meditativt tillstånd. Det är verkligen bra för både kropp och själ! Kram

 
 
Filifjonkan igen

Filifjonkan igen

20 oktober 2007 10:07

Jaha så du lade precis ut denna å så fint men ja det var verkligen kyligt igår ordentliga kläder var av nöden ser jag även hos dig och ett halvår till nästa kortärmade tshirt känns långt det nu, Jaja det går fort ändå men deprimerade personer hotar de med vart år tycker jag inte bra alls det bättre de hotar med glada personer ,,

http://filifjonkan-se

 
Hannele

Hannele

20 oktober 2007 21:28

Fint det ser ut.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
curlingmormor

curlingmormor

20 oktober 2007 22:45

Vilken härlig bild, man kan riktigt höra hur havet brusar!!!! Är man riktigt klädd så är det så skönt att vara ute och promenera, speciellt om man tar sig ner till stranden!!!!
Kramizzzz

http://curlingmormor.wordpress.com

 
Ingen bild

Bergis

21 oktober 2007 16:51

Du tar otrligt ljuvliga bilder. Det känns somm att det kan vara ditt yrke, fotograf alltså. Alltid så härliga bilder, det leder ju till att man själv blir glad när man läser din blogg. Keep up the good work! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tussegumman - 27 oktober 2007 19:08

Jag har bytt blogg kära vänner! Det var för segt! Jag har ordnat så att alla kan göra inlägg! Välkommen till min nya blogg nedan/Kram Tussegumman    Tussegummans nya blogg på blogspot.com ...

Av Tussegumman - 26 oktober 2007 10:10

Vi har tagit en dag ledigt jag och mannen och skall bara vara! Den senaste tiden har varit så extremt intensiv så vi sa båda i mun på varandra att nu får det vara nog! Äta och gott och bara vara står på programmet idag! Jag önskar er alla mina vänner...

Av Tussegumman - 25 oktober 2007 10:12

Jag har inte skrivit på ett par dar nu det har varit så otroligt mycket på både dagar och kvällar. I kväll skall vi på info möte på 16-åringens nystartade gymnasium. Det är viktigt att vi går på den infon. Jag har många frågor den saken är klar.  Nu ...

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:32

Vad vore livet utan blommor!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards