Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Tussegumman - 7 maj 2007 20:09

I dag har varit en sådan dag då jag inte känner att jag fått gjort något utan bara påbörjat en massa saker utan att få något färdigt! Jag sov dåligt i natt och då kan jag inte fokusera och prioritera  rätt. Jag har sprungit som en skållad råtta hela dagen! Är otroligt frustrerad är det de här jag skall göra resten av mitt liv nej detta vill jag verkligen inte göra! Det är en sak när man gör de arbetsuppgifter som känns  meningsfulla, då känns det okey men som det är nu så kan de kvitta!! Träffade en arbetskollega som kommit tillbaka efter sin föräldraledighet, hon skall bara jobba några veckor till och sedan gå på sin föräldraledighet igen sen hoppas hon att inte få dagisplats alltför snart! En sak är säker varför vågar man inte testa något nytt varför sitter man fast i "jag vet vad jag har men inte vad jag får" Ibland är man bara så feg för förändringar så tristessen är bättre detta är ju inte klokt. Ursäkta nu kanske jag verkar negativ men det är jag inte vanligtvis utan tror på framtiden men jag vet att livet har mer att erbjuda än så!!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards