Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Tussegumman - 27 maj 2007 14:26

Äntligen har min äldste son gjort klart sitt svenska arbete. Det tog honom en vecka att få klart det. Det är inte lite vad de skall göra. Alla dessa författare och medeltiden och upplysningen de skall skriva om. Det är sådan press på ungdomarna nu för tiden. Samtidigt som de skall göra sina val i livet och hadskas med hormoner som snurrar i kroppen. De två yngsta pojkarna kämpar med matten in i det sista för att klara sig. När denna terminen är över så skall vi fira det hela familjen. Vi har har haft projekt allihopa den saken är klar. Ibland önskar jag att jag hade något roligt att skriva om att jag gjort några fina resor något intressant kul. Det blir kanske för mycket vardag vad vet jag.     
















Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards