Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Tussegumman - 2 juli 2007 08:30

Jag har antagit utmaningen av http://katterochpasta.blogg.se/1183288038_utmanad.html#comment


Nu till utmaningen:
Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag var ledig och har umgåtts med nära och kära.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sa hej då till mannen som skulle till jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt frukost med min man.
Det sista du sa högt? Vi ses i kväll var rädd om dig det är snart semester.
Vad har du druckit idag?  kaffe och mjölk.
Vad var det senaste du åt? grovt bröd med ost.
Vad var det senaste du köpte? Ett pilgrimhalsband.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå dörr.
Vad är det för väder hos dig nu? Regnet det bara öser ner.
Godaste glassmaken? äggtoddy sorbetglass med citronsorbet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!

Sover du tungt? Ja

Drömmer du mardrömmar? Ja det händer under mina mer stressande dagar.

Trivs du med ditt jobb? Ja när jag inte är stressad.
Favoritklädsel? Kavaj med snygg topp och snygga byxor då är man färdigklädd för jobbet annars tycker jag om att gå i sköna bomullskjolar med med lång t-shirt till.
Favoritlåt just nu? Ingen speciell är allätare!

Vad ser du om du tittar till höger? Grannens fina hus jag sitter vid ett fönster.
Vad gör dig glad just nu? Kaffe, och en tidning.

Vad ska du göra härnäst? Ta en promenad med paraplyet ner till centrum.

Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Helt okey faktiskt!
Favoritgodis? Kinapuffar.

Kläder just nu? Vit topp och en brun kjol i mocka.

Sommarplaner? Ut med husvagnen. Grillning på altanen. Umgås med vänner. Ta dagen som den kommer.

Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du ngt instrument? Tvärflöjt och piano men jag har legat av mig.
Morgon eller nattmänniska? Morgonmänniska då är det som tystast.

Vad är viktigast för dig? Att mina nära och kära har hälsan och mår bra.

Är du kittlig? Ja

Snarkar du?  Ja när jag sover tungt.

Stjärntecken? Fisk

Äckligaste insekten? pappa långben blev skrämd när jag var liten.

Stökigt el välstädat? Både och.
Längtar du mest efter nu? Semester!

Vill du anta utmaningen? Gör gärna det :) jag utmanar ingen särskild...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards