Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Tussegumman - 4 juli 2007 22:49

Brass in Pocket-The Pretenders


Klicka på länken nedan:


http://www.youtube.com/watch?v=z2OpNoT8rbk

Av Tussegumman - 4 juli 2007 22:39

Sweden 1980 - Tomas Ledin - Just nu


Vilken nostagitripp. Året var 1980 och jag var 16 år. Tiden går den saken är klar....


Klicka på länken nedan:


http://www.youtube.com/watch?v=i3w2tN8UNxg&mode=related&search=

Av Tussegumman - 4 juli 2007 21:35

Idag var jag och besökte mina föräldrar i Varberg! Vi hade solsken mitt på dagen och satt och njöt i solen på fästningsterassen. I Göteborg har det regnat men inte i Varberg som endast ligger 8 mil därifrån. Det var en lyckad dag med fint väder god mat och trevlig samvaro. Vi gick runt fästningen och tittade på turistatraktioner som har dragit i gång. Teatertält vid barnens badstrand. Det var mycket turister och varbergsbor i stan idag, uteserverinarna var fyllda. Det var samtidigt torgdag. Det var som en folkfest mitt på vardagen men som sagt folk är lediga det märktes. Trots att det var sol så fick man sitta i solen för att inte frysa. Jag hade vindjacka på mig. Jag hade inte klarat mig utan den. Men en och annan cyklade förbi i shorts och sollinne. Men det var ingen som badade! Undrar när den riktiga värmen kommer?

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards