Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Tussegumman - 14 augusti 2007 18:21

Jag har precis kommit hem och har slagit mig ner i fåtöljen vilken dag! Jag har varit igång sedan klockan sju i morse så snart har jag varit i gång i tolv timmar i sträck! Fick lite lunch som jag åt vid skrivbordet för att det blev ett tajt schema! Jag som hela tiden försöker att hålla denna okontrollerade stress ifrån mig åker dit igen gång efter gång! Jag blir så trött på mig själv. Handlade lite mat på hemvägen så nu skall ungdomarna göra egna hamburgare med sallad. Jag själv skall försöka ta mig en dusch och slappna av. Man tycker att man har planerat så bra och så blir man indragen i en det ena och en det andra! Då kollegan blev sjuk så slängde chefen ett ärende på mitt bord som jag var tvungen att ombesörja. Sedan vände hon på klacken utan att jag hann att säga något! Det var länge sedan jag kände mig så frustrerad och arg.

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards