Alla inlägg den 18 september 2007

Av Tussegumman - 18 september 2007 21:12

Av Tussegumman - 18 september 2007 12:46

Sitter i vanlig ordning med en grekisk sallad på mitt skrivbord samtidigt som jag tänkte ta en paus och skriva några rader. Det har verkligen gått i ett. Saker som har varit planerade är redan över! Dags att sätta upp lite andra morötter. Behöver ha något att se framemot så här på hösten då det inte automatiskt finns lediga dagar och klämdagar. Det regnade när jag sprang till arbetet i morse. Nu är det mulet men inte så kallt. Jag tänkte ta en runda till biblioteket och leta efter en bok till sonen efter arbetet. Listan känns hela tiden som att den fylls på med saker och aldrig blir tom, precis som tvättkorgen hemma! Det där vanliga sakerna som man måste ha gjort. Ät trött på vardagen önskar kunna få lite underhållning. Bli uppassad lite! Att det Inte alltid måste vara jag som skall ha koll på läget hela tiden! Någon som känner igen sig! Jag måste också in till stan och handla presenter till två söner som snart fyller år och fira deras födelsedagar så att de blir nöjda. Ha det nu så gott och jag önskar er en skön och avslappnad dag. Kram

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards