Direktlänk till inlägg 14 juni 2007

Dukning

Av Tussegumman - 14 juni 2007 14:04

Här kommer en bild på studentdukningen! Allt går i svenska flaggans tecken. Sonen var nöjd!

 
 
helga

helga

16 juni 2007 14:07

Det var ju jättefint!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Trolltygsängeln

Trolltygsängeln

18 juni 2007 23:03

Hej. Hittade hit genom Gerda-Thyra och sätter ner mina tassar(")(") här för att tala om vilken underbar dukning och härliga bilder av studentfirande.

http://mrlns.blogspot.com

 
Tussegumman

Tussegumman

19 juni 2007 07:26

Härligt att kunna inspirera andra! Tack för att du tittade in på min blogg och välkommen åter/Ha det gott/Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan igen

25 juni 2007 22:01

Ja vad fint det brukar gå hem just gult och blått på studenfesten,Gillar din matsalsmöbel

 
Tussegumman

Tussegumman

26 juni 2007 13:39

Trolltygsängeln: Tack för du tycker att min dukning är fin. Jag tycker det är roligt att kunna inspirera andra

Filifjonkan: Jag kan avslöja att jag köpt min matsalmöbel på auktion och klätt om stolsitsarna. Jag fick bordet och 4 stolar för 1200 kronor på auktionsverket det var ett fynd. Det andra fyra stolarna har jag haft sedan tidigare. Skänken fick jag tag på myrorna denna var då brun och jag målade om den till vit och fyllde i blommorna med guldfärg. Jag betalade 500 kr för den. Skåpet fick jag på köpet då jag köpte det fyra stolarna för 1000 kronor. Sådana här köp gillar jag.

http://tussegumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tussegumman - 27 oktober 2007 19:08

Jag har bytt blogg kära vänner! Det var för segt! Jag har ordnat så att alla kan göra inlägg! Välkommen till min nya blogg nedan/Kram Tussegumman    Tussegummans nya blogg på blogspot.com ...

Av Tussegumman - 26 oktober 2007 10:10

Vi har tagit en dag ledigt jag och mannen och skall bara vara! Den senaste tiden har varit så extremt intensiv så vi sa båda i mun på varandra att nu får det vara nog! Äta och gott och bara vara står på programmet idag! Jag önskar er alla mina vänner...

Av Tussegumman - 25 oktober 2007 10:12

Jag har inte skrivit på ett par dar nu det har varit så otroligt mycket på både dagar och kvällar. I kväll skall vi på info möte på 16-åringens nystartade gymnasium. Det är viktigt att vi går på den infon. Jag har många frågor den saken är klar.  Nu ...

Av Tussegumman - 20 oktober 2007 19:32

Vad vore livet utan blommor!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig, för att du skall kunna stressa av!
 Promenader
 stavgång
 simning
 massage
 meditation
 reflektion
 styrketräning
 spinning
 motionsträning
 Böcker
 musik
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards